LG Swift L9 - ma w końcu HDMI, czy nie?

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
Uśmieszki
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: LG Swift L9 - ma w końcu HDMI, czy nie?

Re: LG Swift L9 - ma w końcu HDMI, czy nie?

przez Karl » 08 lip 2013 20:41

No niestety L9 nie ma wyjścia na TV, żadnego HDMI ani MHL. Możesz jedynie puszczać sobie filmy po DLNA, ale to nie to samo, co klasyczne wyjście TV. Jak ogarniasz angielski to tu masz instrukcję, jak podłączyć L9 do telewizora przez DLNA: http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=2112965

Re: LG Swift L9 - ma w końcu HDMI, czy nie?

przez Bartłomiej » 08 lip 2013 14:32

Ok w takim razie dlaczego podaje się w opisie telefonu , komunikacja - wyjście TV ???? . czy to działa z adapterem po przez wifi. Wiem że sa takie adaptery bezprzewodowe do samsunga. Podłącza się to bezpośrednio do HDMI telewizora i działa w technologi Wifi z telefonem.

Re: LG Swift L9 - ma w końcu HDMI, czy nie?

przez Vini » 23 mar 2013 13:59

Piotr napisał(a):A tutaj znalazłem taki adapter do L9


Strona to jakiś bubel niestety, bo mają złe informacje albo wciskają kit. Ten adapter to chińska robota, zadziałać to on może, ale jak już to z Galaxy S II, ale nie z L9, bo L9 nie ma MHL ani wyjścia HDMI :(

Re: LG Swift L9 - ma w końcu HDMI, czy nie?

przez Piotr » 23 mar 2013 13:48

A tutaj znalazłem taki adapter do L9
http://docteur-gsm.com/en/lg-optimus-l9 ... apter.html

Re: LG Swift L9 - ma w końcu HDMI, czy nie?

przez Vini » 27 gru 2012 20:14

Kumpel sobie kupił tego fona z Play i też się interesował tym zagadnieniem. Okazuje się bowiem, że fon fajny - ale LG nie dało wyjścia HDMI w żadnej formie, ani jako MHL, ani jako osobnego złącza. Dlatego, jeśli masz Swift L9 - to zapomnij o oglądaniu np. gier na TV.

LG Swift L9 - ma w końcu HDMI, czy nie?

przez Jaca » 27 gru 2012 16:43

Witajcie,

w internecie znajduję ciągle sprzeczne informacje, dotyczące obecności HDMI (MHL) w Swift L9. Mógłby ktoś raz na zawsze i ze 100% pewnością powiedzieć mi, czy L9 ma możliwość podłączenia do telewizora, czy nie?

Dzięki!

Góra

cron