niezarejestrowano w sieci-samsung galaxy young s6310

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
Uśmieszki
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: niezarejestrowano w sieci-samsung galaxy young s6310

Re: niezarejestrowano w sieci-samsung galaxy young s6310

przez Karl » 14 sie 2013 10:06

A zrobiłeś to co polecał Pantsless, czyli sprawdziłeś inne karty SIM, albo czy nie masz dostępnych aktualizacji firmware?

Re: niezarejestrowano w sieci-samsung galaxy young s6310

przez pokerface » 14 sie 2013 07:22

niestety nie pomogło takie przeczyszczenie, macie jeszcze jakiś pomysły?

Re: niezarejestrowano w sieci-samsung galaxy young s6310

przez Pantsless » 12 sie 2013 14:05

Hejka,

powodów może być kilka, przede wszystkim sprawdź, czy problem pojawia się jak korzystasz z innej karty SIM, jeśli nie to może być wina karty SIM albo operator akurat w Twojej okolicy prowadzi jakieś prace na nadajnikach.

Sprawdź też, czy przypadkiem nie masz dostępnych jakiś aktualizacji systemowych, które mogą rozwiązać problem.

Najprostszą rzeczą, którą możesz zrobić jest... przeczyszczenie styków karty i smartfona. Wyłącz telefon, wyciągnij baterię i kartę SIM, weź wacik do czyszczenia uszu, nasącz go delikatnie spirytusem salicylowym (pewnie masz w apteczce) ale tak, żeby z niego nie kapało - i trochę powycieraj złote styki karty SIM. Możesz też trochę powycierać te złote piny łączące telefon z kartą.

niezarejestrowano w sieci-samsung galaxy young s6310

przez pokerface » 12 sie 2013 13:23

hej, mam samasunga galaxy young s6310 kupiony w salonie PLUSa, karta sim z orange. Kilka razy dziennie przy próbie wykonania połączenia wyświetla mi się komunikat 'niezarejestrowano w sieci', pomimo widocznych dwóch, trzech kresek zasięgu. nic nie pomaga, jedynie ponowne uruchomienie urządzenia. jest to bardzo uciążliwe, jak rozwiązać ten problem-pomóżcie...:(

Góra

cron