Wolne ładowanie LG L5 ładowarką sieciową

Wolne ładowanie LG L5 ładowarką sieciową

przez Bonoku » 30 sty 2014 21:51

Witam Wszystkich.

Jeśli chodzi o telefon który wymieniłem w temacie to jestem nowy i zielony, dla przypomnienia chodzi o LG L5.
Otóż tak, telefon kupiłem używany, komplet wszystko niby elegancko, bateria fajnie nawet trzyma ogólnie nie ma na co narzekać. Ale... Dziś go podłączyłem do ładowarki sieciowej i zobaczyłem taki komunikat "bateria ładuje się powoli z powodu niskiego napięcia ładowarki/usb" jestem zdziwiony bo taki komunikat chyba mógł bym zobaczyć podpinając telefon do PC?

I tutaj jest moja prośba o odpowiedź do znachorów ;)
Czy powinienem się martwić że to wina Softu lub wejścia w telefonie?
Czy też może ładowarka wyzionęła ducha?
Prosił bym o odpowiedź za którą z góry bardzo dziękuję.
Bonoku

Re: Wolne ładowanie LG L5 ładowarką sieciową

przez Ykk » 31 sty 2014 08:55

Witaj,

powodów faktycznie może być kilka: albo tak jak piszesz, ładowarka jest zatyrana, albo sprzedający dał Ci nieoryginalną, która ma słabsze parametry niż stara. Sprawdź na niej, ile A jest na wyjściu (output) ładowarki, powinno być to napisane na jej obudowie.

Najgorszy wariant to taki, że faktycznie w smartfonie pada układ zasilający, ale o tym póki co nie myślmy. Możesz też sprawdzić sprzęt podłączając go do innej ładowarki USB.
Ykk

przez Bonoku » 31 sty 2014 10:36

Na ładowarce którą otrzymałem jest:
Output - 5V, 1000mA

Z tego co wyczytałem to jak na tę baterię powinno być dobre ładowanie.
Spróbuję jeszcze sprawdzić z inną ładowarką i napiszę czy się normalnie ładował czy też problem nadal ten sam...
Bonoku

przez Karl » 31 sty 2014 10:50

Jeśli na innej ładowarce będzie tak samo to odpowiedź nasuwa się sama - problem jest z telefonem :(
Karl

przez Psiarz24 » 31 sty 2014 13:31