ameryka

ameryka

przez galaxy s3 » 24 cze 2014 17:49

Potrzebuje jak najszybszej pomocy! mam niepowtarzalną okazję kupić samsunga galaxy s3 za niewielki hajs!! Tyle że jest on przywieziony ze stanów i nie działają w nim nasze polskie karty sim. Czy jakoś tak nie wiem bo nie mogłem tego sprawdzić. Ile kosztowało by mnie zmienienie softa czy ewentualne odblokowanie telefonu żeby działał na polskiej T-mobil-ce?
Szybko Pomocy :)
galaxy s3
 


Re: ameryka

przez Marvi » 24 cze 2014 19:09

Nie wiem, czy się w ogóle da tak zrobić - to są inne moduł łączności, a przeinstalowanie softu raczej nie pomoże.
Marvi
 


Re: ameryka

przez konrad » 24 cze 2014 21:15

Jesteś pewien gość w serwisie powiedział że się da i zrobi mi to za 50 zł może nie wie o co chodzi, obecny właściciel tego telefonu ok. 3 lata temu usłyszał w serwisie że da się to zrobić za 300 zł więc sobie odpuścił. Jeśli kupie ten telefon i nie będę z niego korzystał to zmarnuje tylko pieniądze.
konrad
 



Re: ameryka

przez Karl » 25 cze 2014 07:07

Ja też jestem sceptycznie nastawiony do czegoś takiego i szczerze mówiąc mam spore wątpliwości. Znalazłem nawet wątek o czymś takim: http://androidforums.com/samsung-galaxy ... lt-in.html Wniosek z tego jest taki, że jak smartfon działał na sieci CDMA (Verizon, Sprint itp.), to chyba nie da się go przestawić. A nie możesz się umówić z tym kolesiem, żeby wziąć od niego ten smartfon i spróbować zmienić częstotliwości w tym serwisie, jak się nie uda to koleś nic nie straci ale odda Ci kasę. Serwis też nie powinien Cię skasować, skoro nie wykonają usługi.
Karl
 


Re: ameryka

przez konrad » 25 cze 2014 15:31

Muszę tak zrobić zaniosę telefon do serwisu i zobaczymy co z tego wyjdzie ale nie wiem czy gość w serwisie nie będzie chciał ode mnie pieniędzy są różni ludzie i nigdy nie wiadomo ale to i tak jest umoczone powiedzmy 50 a nie 300 zł myślicie że oryginalny serwis samsunga to ogarnie?
konrad
 


Re: ameryka

przez Karl » 25 cze 2014 17:51

Skoro koleś w serwisie się tego podejmie i powie, że zrobi - to powinien zrobić, a jak mu się nie uda, to kasy nie powinien brać. Co do serwisu samsunga, to raczej powinno być ok. Daj znać co z tego wyjdzie.
Karl
 


Na forum NIE TRZEBA SIĘ REJESTROWAĆ aby coś napisać! Jeśli nie wiesz jaki smartfon lub tablet wybrać, albo masz jakiś problem natury technicznej - pisz śmiało. U nas zawsze ktoś pomoże i odpowie na Twój post!
Just Ask!
 


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron