Lg G Pro Lite

Lg G Pro Lite

przez agata1 » 21 lip 2014 22:51

Witam, mam problem z Internetem w moim LG. Kupiłam go z salonu Plusa, ale obecnie korzystam z karty Orange i pojawia się problem. Po włączeniu wymiany danych i ustawieniu sieci jako Orange 2G/3G Internet nie dziala... Czy jest ktoś kto może mi coś doradzić? ;)
agata1
 


Re: Lg G Pro Lite

przez Ykk » 22 lip 2014 10:32

Witaj,

a korzystałaś z konfiguratora Orange?
Ykk
 


Re: Lg G Pro Lite

przez agata111 » 22 lip 2014 17:46

kompletnie sie na tym nie znam, więc cięzko mi odpowiedzieć :P
agata111
 


Re: Lg G Pro Lite

przez Ykk » 22 lip 2014 21:15

Wejdź na stronę http://ustaw.orange.pl/ a tam wybierz swój telefon (albo jakiegoś innego smartfona LG z Androidem) i wyślij ustawienia na swój numer telefonu. Postępuj tam zgodnie z instrukcją, powinno pomóc.
Ykk
 


Re: Lg G Pro Lite

przez agata111 » 23 lip 2014 18:27

Dzięki! Okazało się, ze wystarczy wybrac inny telefon z tą samą wersją androida i otrzymałam szczegółową instrukcję co i jak zrobić, zapomnieli tylko dodac, ze nalezy uruchomic telefon ponownie :D
agata111
 


Re: Lg G Pro Lite

przez Ykk » 24 lip 2014 20:13

Super, że pomogło :)
Ykk
 



Re: Lg G Pro Lite

przez pawcio19 » 05 lis 2014 11:36

mam problem z wyswietlaczem jak gdzies dzwonie to robi mi sie czarny ekran i nic nie moge zrobic
pawcio19
 


Re: Lg G Pro Lite

przez Karl » 05 lis 2014 13:12

pawcio19 napisał(a):mam problem z wyswietlaczem jak gdzies dzwonie to robi mi sie czarny ekran i nic nie moge zrobic

Robiłeś reset fabryczny?
Karl
 


Re: Lg G Pro Lite

przez pawcio19 » 05 lis 2014 14:44

robiłem i nic nie pomogło nadal to samo
pawcio19
 


Re: Lg G Pro Lite

przez Karl » 05 lis 2014 16:56

Wygląda na to, że masz walnięty czujnik zbliżeniowy. Znajduje się on z przodu smartfona (gdzieś obok kamerki przedniej) i aktywuje się gdy przeprowadzasz rozmowę telefoniczną. Dzięki niemu, gdy przykładasz smartfon do ucha - podświetlenie gaśnie i nie wyglądasz na ulicy jak świecąca choinka. U Ciebie najwyraźniej ten sensor się zepsuł, więc ciągle się załącza i w ten sposób wyłącza podświetlenie. Zalecam oddanie smartfona na gwarancję :( Jeśli masz jakieś aktualizacje systemowe do zainstalowania, to zrób to, może pomóc.
Karl
 


Na forum NIE TRZEBA SIĘ REJESTROWAĆ aby coś napisać! Jeśli nie wiesz jaki smartfon lub tablet wybrać, albo masz jakiś problem natury technicznej - pisz śmiało. U nas zawsze ktoś pomoże i odpowie na Twój post!
Just Ask!
 

Następna strona

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron