Problem z usb i google play

Problem z usb i google play

przez DonDello » 02 sie 2014 09:19

Mam taki problem bo kiedy podlaczam telefon do komputera to telefon tylko sie ładuje a nie chce sie przelaczyc na przesyl usb (wyswietla sie ładowanie(AC)), a wczesniej takiego problemu nie było. Drugi problem polega na tym, że cokolwiek chce pobrać ze sklepu to wyskakuje komunikat o błędzie 495.Bardzo prosze o pomoc.
DonDello
 


Re: Problem z usb i google play

przez Hans » 02 sie 2014 16:07

Co do ładowania to moze nie masz zainstalowanych na kompie sterowników do smartfona, przez co komp nie może go wykryć i jedynie ładuje.

A co do błędu 495 w Google Play, to musisz wejść w ustawienia => aplikacje (czy jakkolwiek się to u Ciebie nazywa) => otworzyć tam zakładkę wszystkie. Potem wyszukaj tam sklep Google Play, wybierz go i wciśnij przycisk wyczyszczenia danych i wyczyszczenia pamięci podręcznej.

Powinno pomóc.
Hans
 


Re: Problem z usb i google play

przez DonDello » 04 sie 2014 00:17

Co do usb to u kolegi na kompie (win7) wszystko dziala, a u mnie (winxp) po ponownym podlaczeniu (ja wiem godzine później by dograć kilka piosenek) przestało gadać. A google play mimo to że zrobilem to co napisał Hans dalej nie da się nic pobrać. Może jest jakaś inna przyczyna ?
DonDello
 


Re: Problem z usb i google play

przez Hans » 04 sie 2014 07:46

Skoro u kolegi działa Twój telefon to znaczy, że przyczyna tkwi w kompie i najprawdopodobniej sterownikach. Spróbuj wejść w opcje programistyczne i włącz tryb debugowanie USB, wtedy podłącz do kompa i powiedz, czy pomogło.

A co do błędu 495, to po tym co pisałem możesz jeszcze spróbować odinstalować wszystkie aktualizacje Google Play.

Jak nie pomoże wejdź w ustawienia > konta > Google > i usuń swoje konto Gmail. Potem idź w ustawienia > aplikacje > wszystkie > i wymuś zatrzymanie, wyczyść dane i cache dla Google Play i Google Service Framework oraz Download Managera (menadżer pobrań czy coś w tym stylu). Jak to zrobisz idź do ustawień > konta > Google > dodaj swoje konto gmail. Potem zrestartuj smartfona i sprawdź czy działa.
Hans
 


Re: Problem z usb i google play

przez DonDelloo » 04 sie 2014 09:25

Ja nie wiem wszystko zrobilem wedlug twojej porady dalej nie dziala sklep play ale chyba znalazlem rozwiazanie. Za długo juz posiadam ten telefon i trzeba go podłozyc pod tory i zakupic nowy sprzet heh :lol:
DonDelloo
 


Re: Problem z usb i google play

przez Hans » 04 sie 2014 11:55

Heheh, takie rozwiązanie też dobre. Ale z drugiej strony, może warto sięgnąć po ostateczność - czyli reset fabryczny?
Hans
 


Re: Problem z usb i google play

przez DonDelloo » 04 sie 2014 12:39

Juz o tym pomyslalem ale wkurza mnie to ze bede musial wszystko od nowa personalizowac :D
DonDelloo
 


Na forum NIE TRZEBA SIĘ REJESTROWAĆ aby coś napisać! Jeśli nie wiesz jaki smartfon lub tablet wybrać, albo masz jakiś problem natury technicznej - pisz śmiało. U nas zawsze ktoś pomoże i odpowie na Twój post!
Just Ask!
 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości