galaxy mini 2 - migotania, zanikanie ekranu i artefakty.

galaxy mini 2 - migotania, zanikanie ekranu i artefakty.

przez kozdroman » 02 paź 2013 15:03

Witam serdecznie. Od wczoraj zaobserwowałem dziwne zjawisko w moim samsungu galaxy mini 2.

Gdy cokolwiek dosłownie robię na telefonie co jakiś czas, z reguły krótkie odstępy, migocze ekran.
Patrzę na internet a tu nagle na sekundę pojawia się białe pole, albo czarne. Gorzej gdy jest raz takie, raz takie jednocześnie! zaobserwowałem też, że telefon bardziej się grzeje i niekoniecznie na ładowarce..

przy oglądaniu filmów zauważyłem artefakty, których wcześniej nie było - nie chodzi tu bynajmniej o obniżoną szczegółowość, ani o brak kodeków bo mam wszystko co potrzebne.

dodam, że telefon ma pół roku, jest na gwarancji i jest w pokrowcu s-line czyli nakaładka..Wcześniej nic takiego nie miało miejsca.. czy to możliwe, że grafa padła, albo jakiś układ scalony? Przywracałem go do ustawień fabrycznych i nic to nie dało..dalej jest jak jest.

jeśli oddam na gwarę to ile to może trwać?
kozdroman
 


przez Hans » 02 paź 2013 21:15

Witaj!

Wszystko wskazuje na uszkodzenie sprzętowe. Jeśli nawet resety fabryczne nie pomagają to wygląda na to, że jakiś scalaczek się za mocno grzeje i powoduje tego typu buble. Zalecam oddać urządzenie na naprawę gwarancyjną, wymienią płytę główną albo całego smartfona. Potrwa to pewnie ze dwa tygodnie.
Hans
 


Re: galaxy mini 2 - migotania, zanikanie ekranu i artefakty.

przez kozdroman » 03 paź 2013 09:23

A to możliwe, że wymienią cały telefon w razie co? w sumie mi na rękę to, ale czy mają jeszcze na stanie galaxy mini 2 to nie wiem..

no telefon nie był w żaden sposób modowany i podkręcany więc to nie moja wina i nie ja nic narobiłem..
a długo taka naprawa potrwa?
jeszcze jedno - kupiłem go od laski, która wzięła go w abonament. Jeśli ja go oddam to uznają mi gwarancję? ona mi nie wystawiła żadnej faktury, tylko mam od niej fakturę zakupu w plus gsm na jej nazwisko i imię..Przejdzie to?
kozdroman
 


Re: galaxy mini 2 - migotania, zanikanie ekranu i artefakty.

przez Karl » 03 paź 2013 13:04

Reklamację powinni szybko załatwić, jeśli nie będzie się opłacało naprawiać smartfona to go wymienią na nowy i tyle. Chociaż oni zawsze się przed tym mocno bronią, więc będą zapewne kombinować.

Jak masz fakturę zakupu to problemu nie będzie. Idź do salonu plusa i spytaj o to najlepiej.
Karl
 


Na forum NIE TRZEBA SIĘ REJESTROWAĆ aby coś napisać! Jeśli nie wiesz jaki smartfon lub tablet wybrać, albo masz jakiś problem natury technicznej - pisz śmiało. U nas zawsze ktoś pomoże i odpowie na Twój post!
Just Ask!
 


  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Wyświetlone
    Ostatni post
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości