Kilka pytań...ws. Lumii 520

Kilka pytań...ws. Lumii 520

przez ari » 15 mar 2014 08:39

Wybaczcie, że tak wam zawracam gitare... ale chciałbym w/w smarta skonfigurować sobie zaje***, a to pierwsze moje spotkanie z WP i nie bede ukrywał, że jestem troche jeszcze zielony(jak przez całe życie na androidzie...) więc mam do was kilka pytań :)

1. Powiedzcie mi czy ta nokia ma jakąś opcje szybkiego wyciszania dzwięków ? a nie, że za każdym razem trzeba wchodzić w ustawienia ? aaa i np. takie wyciszanie zeby nawet nie wibrował...
2. Co to jest Nokia Xpress ? i czy akceptując to będe mial z tego jakieś konsekwencje np opłaty ?
3. Co to jest Zinio ? Tzn czy mogę to usunąc ? czy jest to istotne ?
4. Jeśli ja nie pstrykam jakiś mega wyjeba*** zdjęc to czy te 3 programy są mi tak na prawdę potrzebne jak PhotoBeamer ? Nokia Kreatywne studio oraz N. Kinograf ?
5. Dlaczego jak ściagam np. aplikacje fejsa to pyta mnie o jakąś lokalizacje ?
6. Czy warto mieć włączone usługi lokalizacyjne ? czy pobiera to jakies opłaty ?
7. Czy jest co takie jak na andku możliwość wyłączenia transmisji danych w ustawieniach ?
8. Jak to się ma np. w aplikacji Here Drive z przesyłaniem transmisji danych i tą moją lokalizacją ? bo tego w ogóle nie lapie....
i ostatnie pytanie sciagnałem sobie aplikacje tvn meteo i jak jest z pobieraniem opłat przez takie aplikacje ?

WYBACZCIE jesli moje pytania okażą sie dla was bezsensowne smieszne etc etc ale na prawdę to mój pierwszy smart na WP i w sumie ze stałym dostępem do neta 1 gb :) zawsze to tylko wifi w domu :).

PS czy 1gb neta wystarcza spokojnie na miesiąc do przegladania internetu fb, interia etc? bez sciagania gier itd? bo po moim wywodzie tutaj to się zastanawiam.... :D

Pozdrawiam :)
ari

Re: Kilka pytań...ws. Lumii 520

przez zefir » 15 mar 2014 12:23

Dobrze, że pytasz - od tego jest forum :)