Overmax OV-Vertis 2 PLUS vs GoClever Quantum 4

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Overmax OV-Vertis 2 PLUS vs GoClever Quantum 4

przez savava » 05 gru 2013 22:34

Witam.

Poszukuję telefonu w cenie ok.300zł który posłuży mi jako nawigacja, będzie na nim zainstalowana AutoMapa, może jeszcze jakaś gra, ale na tym koniec bo więcej funkcji nie potrzebuję.
W oko wpadły mi dwa modele Overmax OV-Vertis 2 PLUS oraz GoClever Quantum 4. Nie wiem który wybrać bo nie znam się na tym więc zdaję się na Was, oczywiście nie wykluczam innych propozycji.
Nowy

Re: Overmax OV-Vertis 2 PLUS vs GoClever Quantum 4

przez Pyrtolotolo » 05 gru 2013 23:09

Smartfony pod względem specyfikacji są naprawdę prawie identyczne, z niewielką przewagą Overmaxa, który ma lepszą kamerę. Niestety ciężko też coś powiedzieć nt. Overmaxa, bo to dość nowy sprzęt i nie ma o nim ani opinii ani testów w sieci.

Co do GoClever Quantum 4, to jest już nieco więcej. Testy mówią, że ma dobry ekran i jest nieźle wykonany, niestety wydajność kuleje, a i jakość rozmów nie powala. Aparat to też kupa. Mimo wszystko w tej cenie ciężko znaleźć coś lepszego. Gdybyś chciał firmówkę, to na myśl przychodzi mi tylko LG Swift L3 II, ale ma gorsze parametry od tych dwóch chińczyków.
Zaawansowany

przez savava » 06 gru 2013 00:42

Dziękuję za pomoc.
Mam jeszcze tylko jedno pytanie, a mianowicie czy oba będą nadawać się do AutoMapy, nie będą za słabe czy coś bo głównie własnie chodzi mi o tą nawigację?
Jeśli będą ok to poczytam jeszcze o tych modelach i postaram się któryś wybrać.
Nowy

przez SmartFan » 06 gru 2013 07:39