telefon dla dziewczyny do 1000 zł

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

telefon dla dziewczyny do 1000 zł

przez Pietro » 10 gru 2013 21:32

Witam, zbliżają się święta a ja nadal nie mam prezentu dla dziewczyny, więc pomyślałem że zawsze nowy telefon jest dobrym wyjściem. A że za bardzo nie znam się na tym dlatego szukam pomocy u ludzi bardziej doświadczonych :)

dobra do rzeczy, poszukuje smartfona +/- 1000 zł, dla dziewczyny, raczej bez nastawienia na coś konkretnego, teraz ma htc wildfire s więc raczej jest przyzwyczajona do androida i tego bym się chciał trzymać.

z góry dzięki za pomoc :)
Pietro

Re: telefon dla dziewczyny do 1000 zł

przez Marvi » 10 gru 2013 22:30

Witaj!

Chcesz pewnie coś nowego i z gwarancją, z polskiej dystrybucji, więc Motorola Moto G odpada. A co powiesz na Samsunga Galaxy S III? Świetny smartfon, z pięknym ekranem i doskonałą specyfikacją, nadal nieźle wspierany przez Samsunga. Popatrz też na Sony Xpeira T, bo urządzenie też całkiem fajne. Na Twoim miejscu zwróciłbym jednak największą uwagę na HTC Desire 500 - bo to designersko najfajniejsze urządzenie, a przecież laski lubią ładne smartfony. Specyfikacja też w miarę ok, a urządzenie jest naprawdę bardzo ładne i funkcjonalne - ma przede wszystkim piękny ekran.
Marvi

przez Pietro » 11 gru 2013 21:19

Kurcze jakoś do firmy Sony nigdy nie miałem zaufania, może takie moje fanaberie ale wolał bym go pominąć. Bardzo zaś podoba mi się ten HTC, nawet cena nie jest myślę aż tak wygórowana, a co do Samsunga to muszę przyznać, że też wpadł mi w oko już kiedyś jeszcze przed moim pytaniem. Okej, jakiś początek jest, gdyby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły to jestem otwarty na propozycje. :)

za te podpowiedzi wielkie dzięki, pozdrowienia :)
Pietro

przez Karl » 11 gru 2013 21:21

Desire 500 chyba faktycznie kobiecie się najbardziej spodoba, bo jest po prostu ładny i nie za duży. Kobitki często nie lubią takich 5" patelni.
Karl