Samsung do 750 zł

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Samsung do 750 zł

przez Marta » 04 cze 2014 17:11

Witam,
nie znam się na telefonach, a muszę niestety wymienić mojego Samsunga Galaxy Ace 1. Chciałabym kupić Samsunga w cenie do 750 zł. Zależy mi przede wszystkim na dobrych jakościowo zdjęciach i by telefon nie "zamulał" w szczególności podczas przeglądania stron w internecie. Fajnie byłoby gdyby miał dobry odtwarzacz muzyki. Gry jest to dla mnie sprawa drugorzędna.
Myślałam o Samsungu Galaxy Ace 3, Samsung Galaxy Core plus, Samsung Galaxy Advance S, Samsung Galaxy Trend plus.
Ewentualnie może być Sony. Inne marki niestety, ale odpadają.
Dziękuję z góry za pomoc.
:D
Marta

Re: Samsung do 750 zł

przez Zundert » 04 cze 2014 22:06

Witaj,

rozumiem, że tylko nowe wchodzą w grę? Z Sony w zasadzie ciężko coś znaleźć, zresztą osobiście nie trawię smartfonów tej firmy, więc sobie je daruję w sugestiach.

Co do Samsunga i wymienionych przez Ciebie modeli, najfajniej wypada Ace 3. Najlepiej dostać wersję z LTE, która jest pod kilkoma względami lepsza od tej zwykłej. Co do zdjęć Ace 3, to tutaj możesz zobaczyć, jakie robi: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_ ... 1013p9.php

Galaxy S Advance odpuść, bo to już dość stary smartfon.

A co powiesz na Samsunga Galaxy S III? W tej cenie spokojnie znajdziesz jakąś nówkę, a to w stosunku do tego, co podawałaś o wiele lepszy sprzęt.
Zundert

przez Marta » 05 cze 2014 06:14

Wolałabym nowy telefon. Samsung Galaxy S III widziałam, że jest w granicach 1000 zł, więc sobie odpuściłam, bo jak widzę jakieś tańsze egzemplarze to zaraz podejrzliwa jestem :-)
Marta

przez Zundert » 05 cze 2014 07:26

Czyli kupowanie np. z Allegro nie wchodzi w grę? Wolałabyś z jakiegoś dużego, internetowego sklepu?
Zundert

przez Marta » 05 cze 2014 17:22