Smartfon za max 700zl

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Smartfon za max 700zl

przez Kubek » 08 cze 2014 18:41

Witam :)
Kupuje swojego pierwszego smartfona, ale nie posiadam wystarczajacej wiedzy, aby podjac ostateczna decyzje. Na poczatku powiem, ze jestem zielony w tej kwestii nie we wszystkim obeznany. Prosze o wyrozumialosc :p
Przejde do konkretow :) Chce:
-dobry aparat (8mpx) jednakze zdaje mi sie, ze czasem zdarza sie tak, iz telefon, ktory ma mniej mpx robi lepsze zdjecia od takiego z wieksza iloscia mpx.
-przedni aparat
-sadze, ze androida
-grac nie bede duzo, lecz nie chcialbym, zeby sie scinal, gdy bede robil sporo rzeczy jednoczesnie, a taka sytuacja moze sie zdarzyc
-przekatna, hmm.. okolo 4.5 cala
-z internetu mam zamiar korzystac czesto

Nie chce wymieniac modeli, ktore biore pod uwage, abyscie sie nie zasugerowali :p Chce zeby propozycje wyplynely bezposrednio od Was :)
Slyszalem, ze kupujac Sonego, placi sie tez sporo za sama marke.
Slyszalem, ze Samsunga nie ma co kupowac jesli kosztuje ponizej 900 badz 800 stow. Ze niby dopiero tym obecnie najlepszym mozna zaufac, a slabsze scinaja sie, a ich uzytkownicy narzekaja.
Alcatel zaden raczej mnie nie interesuje.
LG ma interesujaca oferte i jeszcze nie slyszalem nic zlego na temat tej firmy.
Blackberry - nie wiem czy zmieszcze sie w przedziale cenowym, ale wpadla mi w oko Z10. Jednakze ta firma nie ma androida, co za tym idzie? Nie mam zamiaru palnac jakiejs glupoty, wiec wy mi powiedzcie, czy wiaza sie z tym jakies ograniczenia, badz czy w BB nie beddzie brakowalo czegos co mogloby byc w androidzie.
Kolejna kwestia to gdzie kupic smartfona. Na allegro? Wolalbym wziac go wczesniej do reki. W media markcie/ saturnie? Raczej nie... Jest jeszcze mozliwosc, aby kupic w komisie, w ktorym sa same telefony.
Prosze o rade i licze na Wasza pomyslowosc :)
Kubek

Re: Smartfon za max 700zl

przez Pyrto » 08 cze 2014 21:06

Witaj,