pomoc w wyborze smartfona

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

pomoc w wyborze smartfona

przez konrad » 15 cze 2014 18:59

Witam
po pierwsze to mój pierwszy post na forum wiec bądźcie wyrozumiali;)
Więc tak aktualnie posiadam Samsunga Galaxy mini2 i co tu dużo mówić TRAGEDIA telefon potrafi się wyłączyć w momencie w którym jest najbardziej potrzebny jego rekord to aż 6 razy w ciągu dnia bez powodu!

Nie znam się na smart-telefonach zbyt dobrze i potrzebuje waszej pomocy.
Mam do wydania maksymalnie 700zł a potrzebuje telefonu który będzie pracował płynnie miał dobry aparat i posłuży mi około 3 lat (chcę coś kupić raz a dobrze) :). Nie mam zbyt wielkich wymagań odnośnie ''wnętrzności'' telefonu ani jego wyglądu.

Zastanawiam się nad kupnem jednego z tych modeli:
- lenovo A820t
- lenovo A820
- lenovo A830
- lenovo A850
(wypisałem tyle modeli marki lenovo bo różnica między nimi jest dla mnie niewielka)
- Nexus 4
- LG L9
- Xperia Z
- może jakiś go-clever, prestigio itp (o ile są warte uwagi)

Co sądzicie o tych modelach? Który wybrać? A może jest jeszcze coś ciekawego godnego uwagi o czym nie wiem.
Proszę o pomoc Dzięki :D
konrad

Re: pomoc w wyborze smartfona

przez Pyrtolotolo » 15 cze 2014 22:29

Witaj

my tu jesteśmy zawsze wyrozumiali :) A co do wyboru, to rozumiem, że gwarancja jest Ci obojętna? Bo te wszystkie Lenovo nie są oficjalnie u nas sprzedawane, więc gwary producenta też nie mają. Masz jedynie gwarę sprzedawcy z Alledrogo, a to w sumie tak, jakbyś jej wcale nie miał
Zaawansowany

przez SmartFan » 16 cze 2014 10:04