Pierwszy smartfon. ;)

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Pierwszy smartfon. ;)

przez FeliciaM » 25 lip 2014 15:23

Witam. ;)
Niestety mój ukochany telefon zakończył swój żywot, więc noszę się z zamiarem kupna pierwszego smartfona. I tutaj pojawiają się schody. Zupełnie nie znam się na danych technicznych, transmisjach danych i innych specjalistycznych sprawach. Dlatego też zwracam się z prośbą o jakieś doradztwo.
Szukam telefonu niezawodnego, który nie będzie się zacinał, samoistnie wyłączał. Zależy mi na tym bym nie miała żadnych problemów podczas użytkowania (może byś skomplikowany w obsłudze, wszystkiego da się nauczyć).
Ogólnie używałabym smartfona do dzwonienia, pisania sms'ów, przeglądania FB oraz poczty (ogólnie przeglądania internetu), od czasu do czasu słuchania muzyki. Ewentualnie znalazłabym jeszcze miejsce dla jakiejś głupiutkiej gierki. Nie potrzebuję telefonu do miliarda aplikacji. Chce jedynie mieć stały kontakt z ludźmi oraz światem. Nie zależy mi szczególnie na aparacie, ale jeśli byłby jakiś dobry, to się nie obrażę.
Ważny jest też zasięg. Mieszkam w miejscu gdzie niestety o niego trudno.
Dysponuję kwotą 500zł. Im mniej wydam na telefon tym dla mnie lepiej.
Dzięki. ;)
FeliciaM

Re: Pierwszy smartfon. ;)

przez Marvi » 25 lip 2014 21:19

Witaj,

a może jakiś Windows Phone? Fajnie w tym względzie wypada Nokia Lumia 520 - tania, solidna, ma niezłe parametry a Windows na pewno nie będzie przycinać. Z Androida mógłbym polecić Motorolę Moto E - jest świetna, ale nie wiem czy uda się ją u nas dostać za 500 zł.
Marvi

przez FeliciaM » 26 lip 2014 19:13

Brałam pod uwagę ten telefon. Ponadto:
* Sony Xperia M
* LG Optimus L5 II
* Alcatel One Touch Pop C7.
FeliciaM

przez Karl » 26 lip 2014 21:26