Smartfon ~300zł ewentualnie więcej

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Smartfon ~300zł ewentualnie więcej

przez elrpezidente » 22 lut 2015 12:46

Witam
Nie znam się na telefonach. W tym zalewie smartfonów jest mi ciężko się odnaleźć dlatego proszę o poradę.
Potrzebuję smartfona który będzie działał płynnie (płynne przeglądanie neta, płynne aplikacje, płynne ładowanie się kontaktów, sms itd) nie zależy mi na aparacie. Do tej pory miałem Xperia Arc S i jest ona dla mnie za wolny, możliwe że zainstalowałem na nim za dużo aplikacji i przez to zaczął zamulać ale potrzebuję fona który będzie to wszystko ogarniał.
Czytałem że Motorola Moto G jest najlepsza w swojej kategorii cenowej jednak ok 600zł to troszkę za dużo.
Najlepiej jakby fon miał androida.
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam forumowiczów
elrpezidente

Re: Smartfon ~300zł ewentualnie więcej

przez Karl » 22 lut 2015 15:57

Witaj,

za 300 zł to może być ciężko kupić coś niezamulającego z Androidem. Celujesz w nowe czy używane sprzęty?
Karl

przez elrpezidente » 22 lut 2015 19:43

Może być używany. Nawet zbita szybka mi nie robi problemu.
Napisałem ze ewentualnie mogę więcej dać.
Jaki telefon proponujecie?
Ile muszę wydać na niezamulający android?
A jak nie android to pewnie WP proponujesz? Miałem jakiś czas temu tel z WP i w sumie nawet lepiej mi się działało niż na androidzie ale na WP nie ma tylu aplikacji itd
elrpezidente

przez Karl » 23 lut 2015 15:19

Używane Moto G chodzą w cenach poniżej 500 zł, może spróbowałbyś taką kupić? To smartfon na długi czas. Chińszczyzny bym unikał jednak, to nigdy nie wiadomo, co się kupi. Samsung Galaxy S II też byłby ok, chociaż Motorola dużo nowsza i bez kombinowania masz na niej najnowszy system. Jeszcze Galaxy S III też w dobrych cenach chodzą. Świetna byłaby też Sony Xperia M2, ale oczywiście w kwocie 300 zł nie kupisz, bo trzeba trochę dołożyć.
Karl