Jak zgłosić reklamację w T Mobile

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Jak zgłosić reklamację w T Mobile

przez malek » 04 maja 2015 08:25

Uważam,że bezprawnie została mi włączona jedna z usług . Wziąłem abonament na firme, który miał gwarantować nielimitowane rozmowy. Po jakimś czasie zmieniono mi taryfe na 1000 minut w miesiącu. Jest to bezprawne ponieważ nie tak było w umowie.
W jaki sposób mogę zgłosić na nich swoją reklamację?
malek
 


Re: Jak zgłosić reklamację w T Mobile

przez Jenot1 » 04 maja 2015 09:59

malek napisał(a):Uważam,że bezprawnie została mi włączona jedna z usług . Wziąłem abonament na firme, który miał gwarantować nielimitowane rozmowy. Po jakimś czasie zmieniono mi taryfe na 1000 minut w miesiącu. Jest to bezprawne ponieważ nie tak było w umowie.
W jaki sposób mogę zgłosić na nich swoją reklamację?


Z tego co wiem to taka taryfa nie może być zmieniona. No chyba,że nie doczytałeś w umowie,że na przykład darmowe rozmowy są przez pół roku a potem 1000 minut. Czy przeczytałeś jeszcze raz umowę?
Jeśli nie ma w niej nic takiego to powinni Ci przywroćić starą taryfę , ewentualnie mozesz bez konsekwencji zrezygnować z umowy. Wszystko powinno dać się załatwić przez internet.
Jenot1
 


Re: Jak zgłosić reklamację w T Mobile

przez malek » 04 maja 2015 10:18

Tak, dokładnie wszystko wyczytałem ale nie ma tam informacji o zmianie waluty. Bardzo duzo przebywam za granica i dlatego oni uważają,że mają prawo zmienić mi w tej sytuacji taryfę. Gdzie konkretnie to składać? Na jakiego maila?
malek
 


Re: Jak zgłosić reklamację w T Mobile

przez Jenot1 » 05 maja 2015 09:17

malek napisał(a):Tak, dokładnie wszystko wyczytałem ale nie ma tam informacji o zmianie waluty. Bardzo duzo przebywam za granica i dlatego oni uważają,że mają prawo zmienić mi w tej sytuacji taryfę. Gdzie konkretnie to składać? Na jakiego maila?


Aha to dość skomplikowana sytuacja. Nie wiem dokładnie jak to liczą w sytuacji gdy ktoś jest za granicą. Czy rozmawiałeś z konsultantem telefonicznie w tej sprawie? Co Ci poradzili?
Tutaj masz cały artykuł o reklamacjach w T-mobile:
http://comperia.pl/telekomunikacja/15170-jak-zglaszac-reklamacje-w-t-mobile.html - czyli krok po kroku jak z tym postepować.
Jenot1
 


Re: Jak zgłosić reklamację w T Mobile

przez malek » 06 maja 2015 05:55

Jenot1 napisał(a):
malek napisał(a):Tak, dokładnie wszystko wyczytałem ale nie ma tam informacji o zmianie waluty. Bardzo duzo przebywam za granica i dlatego oni uważają,że mają prawo zmienić mi w tej sytuacji taryfę. Gdzie konkretnie to składać? Na jakiego maila?


Aha to dość skomplikowana sytuacja. Nie wiem dokładnie jak to liczą w sytuacji gdy ktoś jest za granicą. Czy rozmawiałeś z konsultantem telefonicznie w tej sprawie? Co Ci poradzili?
Tutaj masz cały artykuł o reklamacjach w T-mobile:
http://comperia.pl/telekomunikacja/15170-jak-zglaszac-reklamacje-w-t-mobile.html - czyli krok po kroku jak z tym postepować.


Dzięki za informacje. Widzę,że mają tam ponad 30 dni na rozpatrzenie gwarancji. To w sumie nie tak niewiele. Myślisz,że koniecznie trzeba będzie tyle czekać? Czy jednak da się to jakoś przyspieszyć?
Zależy mi na czasie. Bo abonament płacę jaki był a jednak nie mam tych minut na rozmowy i to jest jakieś niepoważne ogólnie.
malek
 


Re: Jak zgłosić reklamację w T Mobile

przez jenot1 » 07 maja 2015 06:46

malek napisał(a):
Jenot1 napisał(a):
malek napisał(a):Tak, dokładnie wszystko wyczytałem ale nie ma tam informacji o zmianie waluty. Bardzo duzo przebywam za granica i dlatego oni uważają,że mają prawo zmienić mi w tej sytuacji taryfę. Gdzie konkretnie to składać? Na jakiego maila?


Aha to dość skomplikowana sytuacja. Nie wiem dokładnie jak to liczą w sytuacji gdy ktoś jest za granicą. Czy rozmawiałeś z konsultantem telefonicznie w tej sprawie? Co Ci poradzili?
Tutaj masz cały artykuł o reklamacjach w T-mobile:
http://comperia.pl/telekomunikacja/15170-jak-zglaszac-reklamacje-w-t-mobile.html - czyli krok po kroku jak z tym postepować.


Dzięki za informacje. Widzę,że mają tam ponad 30 dni na rozpatrzenie gwarancji. To w sumie nie tak niewiele. Myślisz,że koniecznie trzeba będzie tyle czekać? Czy jednak da się to jakoś przyspieszyć?
Zależy mi na czasie. Bo abonament płacę jaki był a jednak nie mam tych minut na rozmowy i to jest jakieś niepoważne ogólnie.


Różnie. Może rozpatrzą ją wcześniej, moze nie. Czasami mają tendencję do przedłużania takich spraw. Ogólnie dużo jest takich tematów na forum ale również może róznie być. Wiadomo,ze ten kto jest zadowolony na forum nie napisze ale napisze ten kto ma jakiś problem albo pretensje. Tak więc raczej tak bym się tutaj tym nie sugerował. Myślę,że powinni załatwić to trochę wcześniej.
jenot1
 


Na forum NIE TRZEBA SIĘ REJESTROWAĆ aby coś napisać! Jeśli nie wiesz jaki smartfon lub tablet wybrać, albo masz jakiś problem natury technicznej - pisz śmiało. U nas zawsze ktoś pomoże i odpowie na Twój post!
Just Ask!
 


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości