SE Xperia PLAY vs SE Arc S

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

SE Xperia PLAY vs SE Arc S

przez DarkHitsugaya » 18 cze 2012 15:04

Witam.
Otóż mam wielki dylemat, jaki telefon wybrać. Mam do wyboru SE Xperia PLAY i SE Arc S. Długo się zastanawiałem nad wyborem i dalej nie wybrałem, więc może poradzę się ludzi, którzy lepiej się na tym znają(to będzie moj pierwszy smartfon więc jestem zielony w tych tematach).
Moje tak jakby wymagania :
- telefon musi być po prostu dobry do gier(wiem że xperia play przeważa w tym, ale nie jestem pewny co do reszty), żeby działały all aplikacje z google play itp.
- duża ilość pamięci, możliwość włożenia karty pamięci(jak czytałem to niektóre telefony nie mają takich wejść, mają tylko własną pamięć)
- ogólna hmmm.. "szybkość" telefonu(szybkie włączanie/wyłączanie, nie opóźnianie robienia zdjęć czyli jak klikniesz przycisk to robi zdj odrazu, a nie z opóźnieniem, szybkie uruchamianie się aplikacji itp.)
- szybsze wi-fi
Proszę w miare o mądre i bardziej szczegółowe wypowiedzi, i proszę też o to, aby wypowiadały się tylko osoby, które mają w tym już jakieś doświadczenie i znają się na tym..
DarkHitsugaya

Re: SE Xperia PLAY vs SE Arc S

przez Vini » 18 cze 2012 17:14

Witaj,

jeśli koniecznie chcesz smartfon do gier - to chyba w tym przypadku PLAY będzie najlepszym wyjściem. Na tym smartfonie świetnie się gra z oczywistego względu - ma wbudowanego pada. Nie powinieneś się martwić o dostępność gier bo Sony dobrze dba, aby gier nie brakowało.