Wybór telefonu

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Wybór telefonu

przez Jurek » 18 mar 2013 23:41

Hej,

Kończy mi się umowa w Orange i mam następujące smartfony do wyboru:

-Galaxy S Advance
-Sony Xperia J
-Sony Xperia U
-Nokia Lumia 800
-HTC 8S
-LG L9

Jestem zupełnym laikiem w temacie telefonów i tego co warto wybrać. Priorytetem jest niezawodność.
Pozdrawiam.

Jurek
Jurek

Re: Wybór telefonu

przez Pyrto » 19 mar 2013 08:17

Witaj,

z podanych przez Ciebie modeli od razu można wywalić Nokię Lumię 800 bo to padło. Skupiłbym się raczej na trzech modelach: LG Swift L9, HTC Windows Phone 8S oraz Samsungu Galaxy S Advance.

Pytanie jest teraz, jaki system operacyjny preferujesz, Windows Phone, czy Android. Mnie osobiście Windows Phone 8 jakoś niespecjalnie leży, mało tam aplikacji w markecie do ściągnięcia, interfejs użytkownika jakiś taki mało personalizowany, ale jak chcesz ten OS, to HTC 8S będzie dobrym wyborem, bo to całkiem solidny smartfon.

Ja skupiłbym się jednak na Androidzie, modele Sony odrzuciłem, bo z podanych mają najsłabszą specyfikację. Na Twoim miejscu wybrałbym chyba LG Swift L9, bo ma 4.7" ogromny ekran, świetną baterię która długo trzyma i jest wydajny. Jedyna tego wada, to zaledwie 4 GB pamięci wewnętrznej, więc jeśli instalujesz dużo gier, to nie pośmigasz (Galaxy S Advance ma 8 GB). Dodatkowo L9 dostaje właśnie aktualizację do Jelly Bean, o czym więcej przeczytasz tu: http://smartfan.pl/lg-swift-l9-optimus- ... elly-bean/

Jak nie chcesz LG, bo masz do tej firmy jakiś uraz albo co, to możesz śmiało wybrać Samsunga Galaxy S Advance. Ma co prawda mniejszy, 4" ekran, ale to bardzo solidny smartfon, który też dostaje Jelly Bean.
Zaawansowany

przez Jurek » 19 mar 2013 19:02