Telefon do 800zł +/- 200

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Telefon do 800zł +/- 200

przez Adaśko » 09 kwi 2013 17:26

1. Cena
Coś w okolicach 800 zł +/- 200 zł.
2. System
Raczej bez różnicy. (Nie znam się na nich i nie będę w nim grzebał)
3. Informacje dodatkowe
Telefon głównie do pisania smsów i przeglądania internetu.
Dodatkową ważną cechą dla mnie jest żywotność baterii żeby trzymała najkrócej około 2 dni.
Telefon koniecznie nowy najprawdopodobniej będzie kupowany w mediamarkt, saturn czy innym podobnym sklepie. (Komputronik ma całkiem niskie ceny samsungów)
Koniecznie żeby mógł obsługiwać skype (kamerka z przodu telefonu nie wymagana).
Marka telefonu HTC lub samsung. (Jakoś wszystkie wynalazki sony mnie nie przekonują).
Gry, aparat czy też muzyka kompletnie mnie nie interesuje.

Puki co wypatrzyłem 2 telefony

http://www.samsung.com/pl/consumer/mobi ... 9070HKAPLS
http://www.samsung.com/pl/consumer/mobi ... 8160OKAPLS

Znam różnicę tych telefonów i wiem który lepiej brać.

Moje pytanie wasze propozycje co do innego telefonu lub jakieś uwagi co do telefonów podanych przeze mnie.
Adaśko

Re: Telefon do 800zł +/- 200

przez Vini » 09 kwi 2013 19:40

Hej,

jesteś na dobrym tropie, ale z tych dwóch modeli, które podałeś zdecydowanie lepszy jest Advance. Ma duży, 4-calowy ekran AMOLED, świetną wydajność i dobre wsparcie Samsunga. Jeśli chodzi o baterię, to ten model, jak większość smartfonów, pociągnie 1 dzień intensywnego użytkowania. Podczas normalnego używania, powinien wytrzymać 2 dni.

Jeśli chodzi o baterię, to "kozakiem" jest LG Swift L9, ale LG nie chcesz niestety :(
Ekspert

przez Adaśko » 10 kwi 2013 18:56

Raczej jestem użytkownikiem który będzie używał telefon w normalny sposób więc bateria powinna starczyć i na dłużej niż 2 dni i to w zupełności wystarczy.

W chwili obecnej jestem zdecydowany na Advance i pewnie jeśli nie padnie inna propozycje to właśnie ten telefon kupie.