bezawaryjny tablet

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

bezawaryjny tablet

przez ania » 18 maja 2013 14:42

Witam wszystkich!

Od razu przyznam, że zupełnie nie ogarniam dzisiejszego postępu technologicznego i jestem zagubiona w natłoku informacji. Potrzebuję więc pomocy doświadczonych i poinformowanych Was:)

Bardzo dużo podróżuję i potrzebuję sprzętu, który szybko i sprawnie będzie mnie wszędzie łączyć z internetem. Komórka jest za mała i niewygodna, więc pomyślałam o tablecie. Ktoś coś? Chciałabym tam mieć też trochę muzyki i jakieś filmy, dokumenty tekstowe i prezentacje. Chciałabym wydać jak najmniej, a już na pewno nie więcej niż 1500zł.

Jak wspomniałam, nie znam się na systemach, itp., więc liczę na litość i wparcie.
ania

Re: bezawaryjny tablet

przez Vini » 18 maja 2013 14:58

Witaj,

musisz jeszcze tylko zdradzić, czy chcesz mieć tablet duży, czyli około 10", czy może mniejszy, czyli np. 7". W Twojej kwocie spokojnie znajdzie się coś fajnego 8-)
Ekspert

przez ania » 18 maja 2013 15:31

Dzięki za szybką reakcję:)

Jeśli nie ma wielkiej różnicy cenowej, to wolałabym większy. Ale jeśli za tą samą cenę mogę dostać coś lepszego, ale mniejszego, to zdecydowanie stawiam na jakość.
ania

przez Pantsless » 18 maja 2013 15:46

Hej,

problem w tym, że tablety z modułami 3G, za pomocą których będziesz się mogła połączyć z siecią komórkową i korzystać z internetu, są sporo droższe, niż te z samym Wi-Fi. Od razu wyklucz wszechobecną chińszyznę, bo to zazwyczaj tablety słabej jakości o miernynm wykonaniu i kiepskim wsparciu technicznym.

Co polecam? Z 10.1" fajnym wyborem będzie Samsung Galaxy Tab 2 P5100 16GB 3G. Dostaniesz go za około 1400 zł, ma fajny ekran, najnowszy Android, jest wydajny itd. Ogólnie solidny tablet dobrej firmy.