HTC Wildfire S czy Lenovo A660

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

HTC Wildfire S czy Lenovo A660

przez Marysia » 25 sie 2013 21:43

Witam, mam pewien problem dotyczący wyboru telefonu. Otóż już jakiś czas temu nastawiłam się na kupno HTC Wildfire S, sporo naczytałam się na jego temat i dotąd myślałam, że to najlepszy telefon w swoim przedziale cenowym. Jednak dziś natknęłam się na Lenovo A660, no i zaczęłam się zastanawiać, czy nie lepiej dołożyć tę stówkę i kupić coś praktyczniejszego (mam dwie karty sim, które Lenovo mógłby jednocześnie "obslugiwać"). Nie znam się na telefonach, jestem w tych sprawach totalnie zielona, więc byłabym wdzięczna za każdą radę bądź propozycję innego modelu. Telefon głównie ma służyć do surfowania po internecie, pisania sms i dzwonienia. Jak już wspomniałam, mam dwie karty sim, więc dual sim byłby mile widziany. Ważna jest też dla mnie jakość wyświetlacza. Do 450 zł. Zależy mi na tym, aby telefon był jak najmniej "awaryjny", no i żeby mieścił się w kobiecej dłoni :)
Marysia

Re: HTC Wildfire S czy Lenovo A660

przez Karl » 26 sie 2013 06:43

Witaj na forum!

Co do Wildfire S, daj sobie z nim spokój bo to już stare urządzenie i tym samym przestarzałe. W podobnej cenie jest Samsung galaxy Young, to dużo nowsze i lepsze urządzenie niż Wildfire S. Smartfon występuje też jako Samsung Galaxy Young Duos S6312, który obsługuje Dual SIM a kosztuje około 400 zł.

Jeśli chodzi o Lenovo A660, to ma on fajny ekran więc internet na pewno by się dobrze przeglądało, ale problem jest taki, że reszta parametrów już nie powala. Jednak oczywiście mimo ceny można rozważać jego zakup. Jest też jeszcze model A830, duże lepszy od A660 ale kosztuje też więcej. Niestety zarówno A660 jak i A830 to urządzenia sprowadzane z Chin i nie są u nas oficjalnie sprzedawane. I co z tego? A no to, że nie mają w Polsce gwarancji, więc jeśli nam się coś w nim zepsuje to musimy liczyć na dobry humor sprzedawcy.
Karl