Desire hd czy cos nowszego?

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Desire hd czy cos nowszego?

przez Paweł » 12 wrz 2013 17:21

Witam
Chcialbym nabyc swojego pierwszego smatphona,
Budzet to okolo 500 zl,tel moze byc uzywany
Jestem w stanie troche dolozyc jesli bedzie to warte ;)
Rozwazam desire hd badz neo v
W telu nie zalezy mi na grach
bardziej sprawdzic poczte,sms y, czasem poczytac ksiazke

A moze macie jakies inne propozycje? Co doradzicie? DOdam ze jestem laikiem w dotykowcach:)
Paweł

Re: Desire hd czy cos nowszego?

przez Vini » 12 wrz 2013 18:06

Witaj,

od tych dwóch według mnie lepszy byłby Sony Ericsson Arc S - fajniejszy ekran, większa bateria, nowszy system operacyjny, na pewno sprawdzi się lepiej niż Desire HD albo Neo V. Na Allegro można też znaleźć chińszczyznę w stylu Lenovo A660, ale gwarancji producenta na nie nie dostaniesz, bo są sprowadzane przez sprzedawców z Chin. Strzałem w dziesiątkę byłby np. Lenovo S890, ale to już troszkę droższy sprzęt (600-700 zł).

Do Twoich zadań doskonała byłaby moim zdaniem Nokia Lumia 520 - fajny ekran, świetne jak za tą cenę parametry a koszt nieco ponad 500 zł. Alternatywą może być HTC Windows Phone 8S, który ma jeszcze większe możliwości a cenę podobną.

Więcej na temat Lumii 520 masz tu: http://smartfan.pl/nokia-lumia-520-i-72 ... zentowane/

Na temat HTC Windows Phone 8S przeczytasz tu: http://smartfan.pl/htc-windows-phone-8s ... ore-krait/
Ekspert

przez Paweł » 13 wrz 2013 11:02

A cos tanszego?Ewentualnie nowego w tych pieniadzach?
W ogole czy przy takich wymaganiach jest sens inwestowania w tel np 800 zl?
Paweł

przez Karl » 13 wrz 2013 20:26

Według mnie do Twoich wymagań daj sobie spokój z inwestowaniem takiej kasy. Zwracał uwagę na dobry ekran, czyli możesz np. brać Arc S albo Desire HD, sprawdzi się w Twoim przypadku idealnie.
Karl