Smartfon do max 600zł

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Smartfon do max 600zł

przez Sajgon » 13 wrz 2013 17:37

Witam,
Jestem na etapie kupna smartfonu. Jestem w tym raczej zielony i bd to mój pierwszy tego typu telefon.
Cena: max 600zł.
System: najlepiej Android
ekran: min. 4"

Zastanawiałem sie nad 'SE XPeria Arc S'. Co mozecie mi powiedziec o tym telefonie. W sumie to doczytałem sie ze główną wadą bd brak aktualizacji (nie wiem za bardzo w czym to przeszkadza).
'LG L7' raczej mi wybito z głowy.

Na telefonie nie bd grał w jakieś bardzo wymagające gry. Głównie internet (facebook), aparat fajnie jak by był min. 5 mpix. No i zeby ogólnie nie mulił.
Podajcie jakies propozycje z wyjasnieniem :)

Z góry dzieki
Sajgon

Re: Smartfon do max 600zł

przez Sajgon » 13 wrz 2013 19:47

Zastanawiam sie jeszcze nad Lenovo A820, ale odstrasza mnie to ze to z chin
Sajgon

przez Marvi » 13 wrz 2013 20:33

Witaj

no to, ze z Chin jest wadą - bo nie dostaniesz gwarancji producenta tylko jakąś zwykłą, sprzedawcy, co może potem przeszkadzać. Mimo wszystko słuchawki Lenovo w tych cenach są najczęściej bezkonkurencyjne. Jak nie chcesz się bawić w chińszczynę i nie chcesz grać w gry to wybierz coś z Windows Phone - np. Nokię Lumię 520 albo HTC Windows Phone 8S. Smartfony naprawdę w swoich cenach doskonale, jedyna wada to Windows Phone na którego jest mało gier.
Marvi

przez Sajgon » 14 wrz 2013 00:02

no właśnie to ze te telefony mają Windows Phone to je raczej wyklucza. Potrzebuje czegos z Androidem. Jezeli gwarancja była by jedyną wadą to jeszcze da sie przeboleć. Dla mnie wiekszą wadą lenowo jest brak diody led w aparacie. I niewiem czy poradziłbym sobe z wgraniem wszytkich programów i aktualizacji na ten telefon. Czytałem ze podobno bez wgrania nowego oprogramowania lenovo sie tnie i muli.
Sajgon

przez Pantsless » 14 wrz 2013 11:25