Wybór pomiędzy smartfonami

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Wybór pomiędzy smartfonami

przez Maxio » 14 wrz 2013 09:40

Witam
Chciałbym sobie kupic nowy telefon lecz jestem w tym temacie ,,Zielony" Więc tak
Huawei Asced p6 za 1300-1400 zł
Samsung galaxy s4 mini 1300-1400zł
Sony ION- ok.1000zł
Sony xperia T - 800-1000 zł
SOny xperia V-ok.1000 zł
Lg G - 1000-1300 zł
Nexus 4 1100-1300 zł
Telefon do zdj neta gier i filmów zgranych z kompa .. chciałbym zeby sie nie zawieszał gdyz mam złe wspomnienia z Lg l5 zeby gry płynnie chodziły android w miare nowy Ekran do max.4.7/4.8 cala Prosze os kłądanie własnych propozycji gdyby takie były : )
Mój budżet to max.1500 zł.
Maxio

Re: Wybór pomiędzy smartfonami

przez Pantsless » 14 wrz 2013 11:40

Hej,

za taki hajs można już naprawdę rozwinąć skrzydła. Nie ukrywam, że do gier i filmów najfajniejszy byłby Nexus 4, on ma też zawsze najaktualniejszy system bo jest wspierany bezpośrednio przez Google. Niestety nie robi zbyt dobrych zdjęć, tu masz przykłady - być może dla Ciebie nie będzie taki straszny: www.gsmarena.com/google_nexus_4-review-860p9.php

LG G to w sumie Nexus 4, ale bez wsparcia Google - więc odpuść.

Sony Xperia T ma świetny aparat, nowego Androida (chociaż nie aż tak nowego jak Nexus 4).

Xperia V to w zasadzie wodoszczelna odmiana Xperii T z nieco mniejszym ekranem i 8 (zamiast 16) GB pamięci.

Sony Xperia ion odpuść bo trochę ustępuje T i V, ma ciut gorszy układ graficzny i dużo gorszy procesor.

Samsunga Galaxy S4 mini odpuść bo z S4 to on ma niewiele wspólnego. Samsung się zresztą ostatnio bardzo rozbestwił i narzuca wysokie ceny. S4 mini mocno odstaje od Xperii V, T i Nexusa 4.

Jeśli chodzi o Huawei Ascend P6 to naprawdę godne polecenia urządzenie o parametrach zbliżonych do Nexusa 4, chociaż ze względu na wsparcie Google i mocniejsze bebechy - chyba i tak wybrałbym Nexusa 4.

W tej cenie możesz jeszcze rozważyć Xperię SP, Samsunga Galaxy S III i HTC One X+.