Xperia

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Xperia

przez Risso » 28 paź 2013 19:51

Witam !
Szukam jakiego telefonu do +/- 500 zł, najbardziej interesują mnie Sony Xperia, ponieważ telefony te mają świetne wyświetlacze, dobre podzespoły i bardzo dobrze wyglądają.
Zastanawiam się jednak, czy w tej cenie kupię coś porządnego. Najbardziej moją uwagę przykuły modele: P, S, SL, U.
Nie siedzę w tej branży i nie znam się na tym, aż tak, żeby móc samemu ocenić.
Proszę o radę ewentualnie jakąś propozycję. Jestem na prawdę otwarty na sugestie i propozycje.
Z góry dzięki za pomoc !
Pozdrawiam
Użytkownik

Re: Xperia

przez Marvi » 28 paź 2013 21:56

Witaj,

co do wyświetlaczy w Xperiach, to masz inne zdanie niż większość ludzi, bo Sony ogólnie ma w swoich smartfonach kiepskie ekrany :)

Jeśli chodzi o ceny, to nie wiem gdzie znalazłeś Xperię SL albo S w cenie około 500 zł, ja się z takimi kwotami nie spotkałem, ale jeśli coś znalazłeś takiego to podaj linki :)

Co do Xperii U i P, to oczywiście lepiej kupić Xperię P, bo ma praktycznie każdy podzespół lepszy niż U - większy ekran z lepszą rozdzielczością, więcej pamięci, więcej RAM, nowszy system itp. Jedyny ból zarówno w P jak i U, to kiepskie baterie.

A może Samsung? W tej cenie powinieneś dostać używanego Galaxy S Advance, który pod praktycznie wszystkimi aspektami przewyższa Xperie U i P. Na pewno ma lepszy ekran, bo AMOLED ciężko pobić.
Marvi

przez Risso » 28 paź 2013 22:28

Dzięki za tak szybką odp.
Nie napisałem, że znalazłem ten telefon w takiej cenie, a jedynie, że się nie orientuje jak to jest na rynku.
Widziałem na allegro U w granicy 400 zł, a S za jakieś 650. Obecnie mam 500 zł, ale jeśli by mi ktoś poradził poczekać aż zleci z ceny to myślę, że jestem w stanie.
Tylko Sony chyba nie lecą tak szybko w dół jak samsung czy htc.