Smartfon

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Smartfon

przez Kuba1 » 11 lis 2013 14:18

A więc przechodząc do sedna, poszukuje smartfonu z nagrywaniem HD, aparatem co najmniej 5 mpx, ANDROID, przyzwoity procek by zminimalizować lagi. Telefon będę głównie wykorzystywał do pisania na fb, pisaniu sms'ów, pogram trochę na nic wymagającego typu Pou itp. Zależy mi na HD, bo mam w domu mojego chrześnika i nie mam czasu iść po kamerę, to wyjmę telefon i będę go nagrywał, co polecacie? I chciałbym zaznaczyć, że dobrze by było gdyby cena była jak najmniejsza, im mniej tym lepiej, z racji tego, że jeszcze studiuję i nie mam za bogatej kieszeni :)
Kuba1

Re: Smartfon

przez Kleks » 11 lis 2013 17:40

Dobrze by jednak było, gdybyś powiedział ile chcesz kasy wydać :) Ale tak na gorąco to mogę Ci polecić np. Samsunga Galaxy S Advance. Jak nie straszne Ci smartfony z Chin, to świetnym rozwiązaniem byłby Lenovo A820.
Kleks

przez Kuba1 » 12 lis 2013 17:36

Hmm mógłbym się zmieścić w tych 600 zł, za używkę :)
Kuba1

przez Kuba1 » 12 lis 2013 17:37

Ten lenovo, to dobry jest? Bo chińszczyzna trochę mnie odstrasza, lecz wy lepiej się znacie, gdy mi upadnie lub po roku się nie rozwali? :d
Kuba1

przez Pyrto » 12 lis 2013 17:38

Od biedy tego Galaxy S Advance nawet nówkę za 600 zeta upolujesz.
Zaawansowany

przez Kuba1 » 13 lis 2013 22:03

Nic więcej dla mnie się nie znajdzie? Nic nie wiem co myśleć, o tym lenovo, a dziwię się, że żadnej Xperii nikt mi nie polecił żadnej, a są one bardzo popularne...
Kuba1

przez Vini » 13 lis 2013 22:09

Z Xperii spełnia Twoje wymagania Xperia L, ale jest droższa niż zakłada Twój budżet :( Bardzo popularna jest Xperia S, solidny smartfon i w tej kwocie ciężko znaleźć coś lepszego - ekran HD, świetny aparat, pytanie tylko czy do 600 zł da się coś znaleźć.
Ekspert

przez Kuba1 » 16 lis 2013 14:18