Który smartfon dla średnio wymagającego (lista poniżej)?

Miejsce dla osób, które nie wiedzą jaki tablet/smartfon wybrać i z jakim systemem.

Który smartfon dla średnio wymagającego (lista poniżej)?

przez Yognise » 11 lis 2013 15:04

Witam serdecznie wszystkich użytkowników.

Piszę tutaj, bo spotkałam się z wieloma rzetelnymi i profesjonalnymi radami, które w tej chwili są dla mnie na wagę złota.
W tym tygodniu będę kupowała smartfona (co prawda, mój pierwszy, ale od dłuższego czasu mam z nimi styczność, więc nie można powiedzieć, że jestem zupełnie zielona).
Do czego będę go używała? Myślę, że głównie:
- SMS/rozmowy,
- internet,
- e-booki,
- może także gry (chciałabym, żeby działały także te trochę bardziej wymagające, ale to nie jest konieczny warunek),
- ogólnie aplikacje Google Play.
Zależy mi na zadowalającym zagęszczeniu pixeli, wyświetlaczu ok. 4", przynajmniej 5 Mpix aparacie, Wi-Fi, a przede wszystkim na komforcie użytkowania (bez zacięć i tego typu spraw).
Operator zaproponował mi takie modele:
- HTC Desire X,
- Nokia Lumia 610,
- Samsung Galaxy Trend,
- Samsung Galaxy Core,
- Samsung Galaxy Young,
- Sony Xperia E,
- Sony Xperia J,
- SOny Xperia M,
- ZTE Blade III.
Modeli jest kilkakrotnie więcej, ale z ważniejszych lub mniej powodów odrzuciłam je i raczej nie dam się przekonać.:)
Co do innych telefonów, to niestety wybór ogranicza się do wymienionych wyżej.
---
Z góry dziękuję za wszystkie rady.
Ostatnio edytowano 13 lis 2013 17:17 przez Yognise, łącznie edytowano 1 raz
Nowy

Re: Smartfon dla średnio wymagającego o rozsądnej cenie?

przez Kleks » 11 lis 2013 18:03

Witaj!

Co do budżetu 1000-1100 zł, to kupisz za tyle naprawdę solidne urządzenia, które na 100% sprostają Twoim wymaganiom. Zacznę jednak od tego, co masz do wyboru od operatora.