Panowie i Panie to zaś ja..... Kupiłem drugiego po 5 godzinach użytkowania i to tak sporadycznie zjebał się guzik od blokowania ekranu aż w końcu w ogóle przestał reagować to wziąłem ten szajs i nowego k** z folyjką złamałem na pół i mogłem kupić tego droższego smartfona i być pewien że będzie działał
Potwierdzasz tylko regułę, że kto kupuje tanio - płaci dwa razy. Ogólnie chyba nie warto brnąć w ten tani szajs, lepiej dozbierać trochę pieniędzy i mieć coś markowego
dzisiaj odebralem quantum 4 z naprawy. zglaszalem problem z ekranem dotykowym. Ich testy nie wykazaly wad przeze mnie opisanych. wgrali nowe oprogramowanie i na tym ich naprawa sie skonczyla. mimo to telefon nadal jest wadliwy. tym razem sam opisalem na cala strone A4 poblem wraz z tym co od nich oczekuje. mam nadzieje ze to podziala albo zwroca mi towat sprwny albo kase
W serwisach często tak robią, że jak nie widzą (lub nie chcą widzieć) defektu, to tylko aktualizują soft i oddają sprzęt. Mam nadzieję, że jak dobrze wszystko opiszesz to faktycznie coś z tym zrobią.
Mnie po trzech dniach pękł dotyk ,na gwarancji naprawią ale naprawa kosztuje prawie tyle samo co nowy telefon.Z tymi telefonami trzeba obchodzić się jak z jajkiem.
hip hip hurra. przyslai mi quantuma po zaledwie tygdniu oczekiwania. wymienili panel przedni i jak na razie wsystko hula jak marzenie. swoja droga ile sie czlowie musi napocic ile zyl napiac zeby otrzymac to co jemu jemu z gory nalezy. a tak na marginesie ciekaw jestem jak dlugo ten quantumek pochodzi. mam jakies dziwne przeczucie ze to sie tak nieskonczy
Na forum NIE TRZEBA SIĘ REJESTROWAĆ aby coś napisać! Jeśli nie wiesz jaki smartfon lub tablet wybrać, albo masz jakiś problem natury technicznej - pisz śmiało. U nas zawsze ktoś pomoże i odpowie na Twój post!