Samsung – logo

JK Shin: Sprzedaliśmy ponad 200 milionów telefonów serii Galaxy S

Podczas dzisiejszej konferencji Samsunga o dźwięcznej nazwie Unpacked 5, JK Shin – szef oddziału mobilnego tej południowokoreańskiej firmy, oprócz zaprezentowania Galaxy S5 nie omieszkał pochwalić się także wynikami sprzedażowymi całej serii Galaxy S od początku jej istnienia.

Samsung - logo

Seria Galaxy S zadebiutowała w roku 2010 i w chwili obecnej na rynku dostępne mamy cztery generacje tych urządzeń. JK Shin oznajmił dziś, że do tej pory sprzedanych zostało ponad 200 milionów słuchawek będących reprezentantami tej niezwykle rozpoznawalnej na rynku serii. Czy to dobry wynik? Dla porównania należy podkreślić, że nieco ponad rok temu Samsung zanotował 100 milionów sprzedanych sztuk wszystkich urządzeń Galaxy S.

Jak południowokoreański gigant wypada na tle konkurencji? W zasadzie trudno to w tej chwili stwierdzić, gdyż niektórzy producenci zrezygnowali z przedstawiania wyników sprzedażowych w odniesieniu do całych serii urządzeń. Dla przykładu można jednak dodać, że w końcówce ubiegłego roku podano informację, jakoby Apple wypuściło na rynek 700 milionów urządzeń pracujących pod kontrolą systemu iOS.

Samsung powinien sobie jednak zdawać sprawę z tego, że klienci bywają kapryśni, szczególnie w chwilach, gdy producent nie potrafi zaspokoić ich potrzeb i nie dostarcza takich innowacji, o których mówi się najgłośniej i najczęściej. Galaxy S5 został przyjęty chłodno i z dozą dystansu, dlatego też wszystko wskazuje na to, że rok 2014 będzie dla Samsunga bardzo ważny.