Niewielkie zainteresowanie Galaxy Note 3?
Samsung chwali się, że poziom sprzedaży smartbletów z serii Galaxy Note przekroczył już liczbę 40 milionów. Niestety według koreańskich mediów – ilość zamówień na najnowszą odsłonę serii, Note 3, jest rozczarowująca.
Samsung do chwili obecnej sprzedał aż 10 milionów egzemplarzy Galaxy Note oraz aż 30 milionów sztuk Galaxy Note II. Taka ilość sprzedanych phabletów robi wielkie wrażenie, niestety koreańscy klienci najwyraźniej nie widzą zbyt wielu powodów, dla których mieliby kupować najnowsze dzieło Samsunga – Note 3. Jak donosi koreański portal ETNews, wielu lokalnych operatorów skarży się, że zainteresowanie Note 3 w przedsprzedaży było bardzo niskie.
Galaxy Note 3, który od wczoraj pojawia się w sklepach na całym świecie – jest doskonałym urządzeniem, jednak jego cena (w Polsce smartfon wyceniono na 2999 zł) sprawia, że wielu potencjalnych klientów po prostu z niego rezygnuje. Note 3 od Note II różni się przede wszystkim nowym (ale nadal plastikowym) designem, większym o 0.2″ ekranem (rozdzielczość wzrosła do Full HD), mocniejszą specyfikacją oraz nieco lepszym aparatem. Samsung oczywiście wprowadził do systemu Andorid 4.3 sporo własnych rozwiązań (szczególnie, jeśli chodzi o obsługę rysikiem S Pen) – jednak prędzej czy później, wraz z kolejną aktualizacją firmware, trafią one także do Note II.
Jak sytuacja wygląda w Polsce? Szczerze mówiąc od dłuższego czasu obserwowałem oferty, które były wystawione przez sklepy na portalu aukcyjnym Allegro. Niestety nie zauważyłem, aby na Note 3 było szczególnie dużo zamówień. Podczas całej przedsprzedaży udało mi się naliczyć może 5-8 kupujących. To według mnie niewiele. Czyżby sporo osób faktycznie wystraszyła cena? Być może koreańscy klienci również wyszli z założenia, że lepiej trochę poczekać na spadek cen – i dopiero wtedy złożyć zamówienie?
Źródło: PhoneArena
Podobne Artykuły