3 miliony sprzedanych tabletów iPad mini i iPad 4 – i to w jeden weekend
Apple ma kolejne powody do świętowania. Firmie tylko w jeden weekend udało się sprzedać 3 miliony egzemplarzy tabletów iPad mini i iPad 4.
Chodzi oczywiście o pierwszy weekend po oficjalnej premierze tabletów. Liczba 3 milionów sprzedanych egzemplarzy budzi ogromne wrażenie. Widać wyraźnie, że osoby, które wieściły koniec ery iPadów, nie miały racji. Aby uzmysłowić, jak ogromną ilość sprzedało Apple powiem tylko, że Samsung na sprzedanie 3 milionów sztuk smartbletu Note II, potrzebował ponad miesiąca. Rozumiem oczywiście, iż koreański producent nie sprzedaje wyłącznie jednego modelu urządzenia, lecz mimo wszystko skala sprzedaży Apple jest ogromna.
Dla porównania dodam tylko, że poprzednia generacja tabletu Apple, nowy iPad – w pierwszy weekend sprzedał się w 1.5 miliona sztuk. Nie wiadomo niestety, jaki procent z wcześniej wspomnianych 3 milionów, osiągnęło najbardziej krytykowane dziecko z duetu, czyli iPad mini. Osobiście jestem pewien, że zdecydowanie więcej osób kupiło iPada 4, niż iPada mini.
Powyższe dane potwierdzają, że na rynku tabletów – to Apple nadal rozdaje karty. „Zmasowana ofensywa” produktów z systemami Android i Windows Phone póki co nie przynosi większych efektów. Czy najnowszy tablet Google, Nexus 10 będzie w stanie zagrozić dominacji iPadów? A może to Microsoft zacznie „podgryzać Jabłuszko”?
Źródło: Apple
Podobne Artykuły