LG G3 – 3

LG w tym kwartale dostarczy na rynek 15 milionów smartfonów

Południowokoreański producent telefonów komórkowych może w tym kwartale dostarczyć na rynek nawet 15 milionów telefonów, co może oznaczać wzrost nawet o 30% w stosunku do poprzedniego trymestru. Wszystko wskazuje więc na to, że LG tak dobrą sprzedaż zawdzięczać może zaprezentowanemu końcem maja modelowi G3.

LG G3 - 3

Warto przypomnieć, że smartfon LG G3 już od od dnia, w którym trafił na półki sklepowe, osiągał bardzo dobre wyniki w kwestii sprzedaży. W samej tylko Korei, w ciągu pięciu dni od daty premiery telefon sprzedał się w ilości aż 100 000 sztuk. Niektóre źródła szacują ponadto, że całkowita ilość sprzedaży modelu G3 wyniesie nawet 12 milionów sztuk.

Znakomitą sprzedaż tego modelu mają zapewnić przede wszystkim świetne parametry techniczne samego urządzenia, które śmiało zaliczyć można do smartfonowej ekstraklasy. Przypomnijmy, że w tym flagowym modelu LG znajdziemy między innymi 5,5 – calowy wyświetlacz QHD, chipset Qualcomm Snapdragon 801 2,5 GHz oraz 13 – megapikselową kamerę.

Trzeba w tym miejscu przypomnieć również, że już w przyszłym miesiącu światło dzienne ujrzeć może także wariant LG G3, którego sercem będzie chip Snapdragon 805. Model ten może mieć ogromny wpływ na ogólną sprzedaż smartfonów sygnowanych logiem LG, która może sprawić, że rywalizacja wśród czołowych producentów telefonów może być jeszcze ciekawsza.


  • regoat

    cale szczescie ze G3 sie dobrze sprzedaje. G2 srednio wiec polejna porazka sprzedazowa nie byla by najlepsza

    • http://smartfan.pl/ Noob

      To prawda, chociaż według mnie nienajlepsza sprzedaż G2 była spowodowana tylko i wyłącznie złym marketingiem LG. G2 to przecież nadal jeden z lepszych smartfonów, jakie można kupić.

      • http://www.smartfan.pl/ Paweł Manek

        Tutaj się zgodzę. Widać na przykładzie chociażby Samsunga, że dał sobie radę ze zmianą postrzegania marki jako firmy „lodówkowo – telewizorowej”, LG jest w tym aspekcie daleko w tyle. Zresztą, budowanie marki widać we wszelakich mediach – Samsunga jest wszędzie pełno, a LG daleko w tyle, chociaż powoli i to się zmienia.

        • http://smartfan.pl/ Noob

          LG ma jeszcze dużo do nadrobienia – niestety sukces rynkowy nie zależy tylko i wyłącznie od wypuszczenia dobrego produktu :(