Sprzedaż LG G2 poniżej oczekiwań
Jak pokazuje LG, stworzenie świetnego produktu wcale nie gwarantuje jego sukcesu sprzedażowego. Z danych, jakie właśnie pojawiły się w sieci wynika, że sprzedaż najnowszego i najlepszego obecnie smartfona Koreańczyków, modelu G2 – jest sporo poniżej oczekiwań.
LG G2 to jedno z najbardziej ekscytujących mobilnych urządzeń tego roku. LG zapakowało do niego nie tylko najświeższy hardware, ale także dodało od siebie całkiem niezły soft. Zresztą, to właśnie na bazie LG G2 stworzono Google Nexus 5, który jak na serię Nexus – bije rekordy popularności.
Okazuje się jednak, że 5.2″ ekran IPS 1080p, Snapdragon 800, 2 GB RAM i 13 MP kamera nie wystarczą aby przyciągnąć klientów. LG przez 4 miesiące od premiery sprzedało 2.3 miliona tych urządzeń. To dużo poniżej zakładanego pułapu, według którego miało się ich sprzedać aż 4 miliony. LG tylko na trzeci kwartał tego roku planowało sprzedaż na poziomie 3 milionów sztuk.
Oczywiście 2.3 miliona sprzedanych egzemplarzy nie jest klęską. Mimo wszystko w porównaniu do poprzedniego flagowca Koreańczyków, modelu G Pro, G2 sprzedaje się tylko nieco lepiej.
Dlaczego LG G2 nie sprzedaje się aż tak dobrze, jak by chciało tego LG? Przecież sprzęt dysponuje naprawdę wszystkim, co flagowiec powinien mieć, a w dodatku można go kupić w sporo niższej cenie, niż smartfony np. Samsunga czy też HTC. Być może Koreańczycy muszą jeszcze trochę doszlifować swój marketing i jeszcze bardziej spopularyzować swoją markę wśród osób kupujących smartfony.
Aktualizacja (31.12.2013): Według koreańskiego serwisu Yonhap News, który powołuje się na lokalnych analityków – LG sprzedało 3 miliony smartfonów G2, a nie jak myślano wcześniej 2 miliony. To oczywiście dobra wiadomość, jednak daleka od 10 milionów planowanych przez LG.
-
-
http://smartfan.pl/
-
-
-
-
http://smartfan.pl/
-
-
-
http://smartfan.pl/
-
Podobne Artykuły